בחירת אולם אירועים הינו תהליך לא פשוט בכלל. אבל,

איזו התרגשות!

נסעתם לפריז, עליתם למגדל אייפל ושם תוך כדי שאתם משקיפים על הנוף הוא ירד על ברכו ,

הוציא את הטבעת ושאל : האם תינשאי לי?

וכמובן את כמו כל כלה לעתיד קפצת מאושר ומאז אתם חיים באושר ועושר.

אז זהו שכאן רק מתחילים.

עכשיו המשימות: לבחור שמלה, לבחור חליפה, למצוא דיג'יי ומה עם צלם?

אבל הכי חשוב הכין תחגגו את הכרזת האהבה שלכם?

ועכשיו זה הזמן לחפש ולמצוא את אולם אירועים שיתאים לחתונה שלכם.

אז איך עושים זאת בקלות בלי לאבד את השפיות?

הכנה מוקדמת לבחירת אולם אירועים נכונה

מבחר האולמות הוא ענקי. ולבחור את האולם המתאים הוא כאב ראש לא קטן.

חשוב מאוד קודם כל להבין כמה משתתפים יהיו בחתונה. שהרי כדאי להבין את גדול האולם אותו

נרצה לבחור.

מומלץ גם להחליט מתי אנו רוצים להתחתן. חשוב להבין כי בחירת העונה היא גם פונקציה של מחיר.

לפעמים בשל הנושא הכלכלי צריך לחושב אולי על פשרה ועל חתונת חורף שגם היא יכולה להיות

ובעלויות נמוכות מבהרבה מאשר בעונות אביב/קיץ.

מאוד מומלץ גם לעשות סבב של אירועים בין האולמות. לראות איך מתנהל אירוע ממש בלייב.

שם ניתן גם לעבור בבופה ולטעום את מטעמי האולם..

אז אילו שאלות כדי לשאול את בעלי אולמות אירועים?

  1. דבר ראשון הרישיונות. לוודא שיש רישיון עסק. ישנם לא מעט סיפורים על מקומות שהתגלו כמקומות ללא רישיון וללא ביטוח מה שיכול להוות בעיה אם מישהו נפצע או קורה משהו בטיחותי במקום.
  2. מחיר המנה. מה זה כולל? מה יש בתפריט? כמה מנות מציעים? האם בופה או שולחנות? האם גם וגם? האם כולל גם אלכוהול? האם דרך האולם.
  3. העיצוב. האם כלול במחיר?
  4. האם האולם מספק הגברה ותאורה? האם זה בתוספת תשלום נוסף?
  5. מה לגבי תשלום על הרזרבות? כמה רזרבות ניתן לפתוח למקרה שצריך.
  6. חשוב מאוד לא לחתום על חוזה בלי לקרוא עד הסוף. בלי לוודא כי כל השאלות נענו בחוזה. ושכל מה שסוכם מופיע בחוזה.
נגישות